donderdag 20 december 2007

Kalkoen in de kribbe

Het wordt een drukke dag vandaag, dus ik doe mijn stoere Tommy Hillfiger outfit aan!
Dit heb ik gekregen van papa's collega's.

Hier zijn we bij het consultatiebureau, en daar ga ik meteen goed van start door de weegschaal vol te plassen. Voor de rest ben ik in 16 dagen meer dan 500 gram aangekomen en ben gegroeid.

  • gewicht:5110 gram

  • lengte:60 cm

  • hoofdomtrek: 39,6 cm


Hmmm, dit kamertje komt me bekend voor. Waren we hier niet 4 weken geleden ook al?

Als ik me goed herinner dan was het iets met een naaAAAAALD!!!

Gezellig bij opa en oma voor een vervroegd kerstdiner. Van oma en oma heb ik zo'n Nijntje-klem gekregen om aan de kinderwagen te bungelen.

Dag mama, leuk dat je even bij me komt kijken. Geef de kalkoen even door, wil je?

Geen opmerkingen: