zondag 14 januari 2018

Slaan, schoppen en programmeren

Voor het ontbijt even ochtendgymnastiek: dansen met Mario's Just Dance-filmpje.
Gevechtskunst. Het is soms net dansen.
Ondergedoken in een geheim klaslokaal. Julie speelt op mama's iPad.
Julian, net 8 jaar oud, pikt het spelen met Scratch razendsnel op. Hij geeft aan al eens robotjes te hebben aangestuurd met een vergelijkbare programmeeromgeving.

Als dan ook nog Amy er bij komt staan, hoeft papa helemaal niets meer te doen of zeggen.
Dat slaan, schoppen en programmeren maakt hongerig. Gauw naar een dim sum-restaurant.

Lekker, dat mango-toetje! Mooi gemaakt ook; in de vorm van een vis.
Na deze late lunch is avondeten niet meer nodig. Kom, naar huis; Tango uitlaten, en klaarmaken voor de nacht.
Amy zoekt kleren uit voor morgenochtend.

Wat nou Amy, een spijkerbroek in plaats van een jurkje?

Geen opmerkingen: